Lugnet efter stormen...

2009-07-05 @ 17:07:28
... men nu väntar jag i stället på en annan storm! Det börjar blir riktigt mulet...

Nu är det strax bara jag, lill Prinsessan och lille Bror kvar här hemma. Fast det är klart, lill Maran kommer tillbaka i kväll.
Värstinnans väskor står packade i hallen... om en stund ska hon och the Man också ge sig av. Tidigt imorgon bitti åker de till Polen och ska vara borta i tre veckor. Vad jag kommer att längta...

Älsklingsväninnan och hennes lilla ängel har alldeles nyss gett sig av till tåget tillsammans med hennes två tonåringar som varit hos sin pappa den här helgen... och gissa vad... de tog med sig lill Fan och Prinsessan. Barnen ska tillbringa ett par dagar i Borås med dem... kul för barnen att komma bort på lite äventyr. Kompisen har semester och är ändå hemma och för henne passar det bra med ett par små barnvakter just nu då de just har flyttat och hon vill greja hemma i lugn och ro... lill Fan och Prinsessan kan ju ta hand om lilla Ängeln ute på gården under tiden!

Skönt för lill Maran att bara behöva ta hand om två barn...

Nu ska jag ta farväl av ungdomarna!



Kommentarer
Postat av: Mrs M

Underbart med sådana besök! Jag längtar tills vi ska resa till Stockholm och träffa en sådan väninna.. äntligen ska hon få träffa Mama =)



Kramar i värmen!

2009-07-05 @ 23:54:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/babymama

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0