Nya äventyr

2009-07-23 @ 12:04:02

Nu har jag tagit farväl av mina två små änglar ytterligare en gång! I morse åkte de med Grannflickan ut till ön... där de ska stanna tills på söndag, då jag och Prinsen (förhoppningsvis) åker ut och hämtar dem.

Jag har aldrig varit på ön... någonsin... har alltid varit jätteavis på en av mina bästa kompisar, mina bröder och nu ungarna... som har fått TUREN att tillbringa härliga dagar där. Är faktiskt lite sur på mina föräldrar som aldrig lät oss vara där en sommar då vi faktiskt hade möjligheten att få vara där varje år...

Grannflickan och ungarna gick hemifrån samtidigt med mig i morse... jag gav dem pengar till resan och så fick de sina fickpengar...

Hoppas nu att de uppför sig!





Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är klart att "godingarna" uppför sig. De har redan badat bastu (i regnet) och nu skall vi snart grilla. Klart att Du och prinsen är välkomna ut på söndag - då är det dessutom sol - bra va....

Kram Ingela

2009-07-23 @ 17:41:34
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0