Som vanligt...

2009-07-19 @ 21:12:21
... så har söndagen varit väldigt lång... förstår inte detta fenomen!

Har inte gjort mycket idag förutom att vi var och storhandlade. Prinsen kom och körde hem alla kassar, vilken skillnad mot att bära och köra hem dem i lille Brors vagn.

Det har regnat ett flertal gånger idag och solen har knappt tittat fram...

Lill Fan, lille Bror och lill Prinsessan har suttit och pärlat. Lille Brors finmotorik är inte helt ok för små pärlor ännu... men han var envis! Han lyckades allt fylla en platta med pärlor...

Jag har tillbringat dagen med att gå runt och småplocka lite och så har jag läst i en av mina nya böcker... den handlar om könsstympning i Senegal. Hemskt egentligen att vilja läsa om sånt, men hur blir man annars upplyst om saker och ting?

I morgon är det jobbdags och jag ska upp klockan fem, så det blir nog till att gå och lägga sig tidigt idag... lill Prinsessan har precis somnat och lille Bror är på gång. Lill Fan och Prinsessan är utanför och spelar fotboll, ska alldeles strax ropa  in dem...

Önskar er en trevlig vecka!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0