Då var det då dags...

2009-06-10 @ 08:02:37
... för skolavslutning!

Huvudet värker och dunkar... ute är det grått och det duggar... barnen är fortfarande sjuka. Så det blir bara jag och Prinsessan som går på avslutning.

Fast den här mamman hade missat en sak i protokollet och det var att fixa fika att ta med till skolan... tydligen ska vi fika tillsammans innan själva avslutningen.

Men det kanske inte gör så mycket om vi inte fikar... vi har ju precis ätit frukost och vi ska ha vår egen skolavslutningsfika hemma sen... med avslutningstårta som vi nästan alltid har!

Prinsessans avslutning i år blir lite speciell och säkert känslofylld... de tar farväl av sin fröken som de har haft sen de började i skolan... nu ska de vidare till mellanstadiet och fröken ska få en ny klass med småbarn.

Det blir spännande till hösten!

Låt mig nu se... vad sjutton ska jag ta på mig? Fast idag passar ju mina trista kläder in på vädret...

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Spännande med avslutning. Vi ska på vår första imorgon då sonen slutar sin förskoleklass. Han ser sååå fram emot det. Vi ska ha picnic på gröningen utanför skolan i samband med detta. Ska bli kul.

Lycka till och ha en fin dag

2009-06-10 @ 08:08:15
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Monika

Ni har avslutning idag???Vi har i mrg...Hur mycket jag än älskar min pojke så skulle jag önska att sommarlovet inte var så långt...

2009-06-10 @ 08:21:08
URL: http://systnjurar.blogspot.com/
Postat av: vilsen

Här slutar skolan först på fredag.

Ha det gott ;)

Kram

2009-06-10 @ 11:06:39

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0