De är så jäkla goa!

2009-06-21 @ 08:46:12
Mina små miniälsklingar!

I morse när jag och lill Prinsessan stod och knådade degen kommer lille Bror sakta gåendes med sin kudde i famnen.
Lill Prinsessan lyser upp..."Godmorgon!" säger hon och strålar som en sol mot honom. "Gomojjon!" säger lille Bror.

Han kommer fram till oss och så pussar de varandra... "Jag älskar dig..." säger lill Prinsessan och lille Bror svarar genast "Älskar dig!"

Sen kommer han fram till mig och ställer sig och trutar med munnen... "Puss... puss!" Jag böjer mig ner och pussar honom och då får jag... "Älskar dig mamma!"

Och jag smälter...

Kommentarer
Postat av: only me

så söta de är =)

2009-06-21 @ 09:10:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0