De stora barnen drar...

2009-06-18 @ 21:43:43
... till Grebbestad med sin pappa imorgon! Kul för dem att komma bort från stan lite...

Pappans nya svärmor har sitt sommarboende där. Värstinnan var lite rädd att det inte skulle finnas sovplats till alla.
Fast när jag pratade med henne idag så lät det inte som att hon skulle åka med...

Kanske hon och the Man ska hitta på något eget kul!

Vi själva har inte kommit på vad vi ska göra ännu... kanske åker vi till samma ställe som vanligt... om det inte regnar, annars får vi väl fira en stilla midsommar här hemma.

Nu har jag i alla fall börjat förbereda maten för i morgon. Köttbullarna är klara, jag har kokat ägg, och just nu står Leilas mazarintårta i ugnen...

Kanske finns det någon bra film på tv i kväll...

Mannen försvann ut för att se matchen mellan Italien och Egypten, så jag kan välja och vraka mellan tvkanalerna i alla fall en stund...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0