En lång dag...

2009-06-21 @ 00:37:57
... som började med tvättstugan i morse! Där det var en galen donna som anklagade mig för att ha tagit hennes kläder som hon hängt in i torkrummet sent på midsommarafton...

Hallå... hon var i tvättstugan redan när jag kom dit för att börja tvätta... hur skulle jag ha kunnat ta hennes saker? Hon var upprörd och det förstår jag... försökte förklara för henne hur hon ska göra för att få reda på vem som varit i tvättstugan...

Fastighetsbolaget kan ju hjälpa till med det... vi har ju en sån där plopp för att komma in och varje gång någon går in i tvättstugan så registreras tid och datum.

Sen så har jag städat... bloggat... lagat middag åt mina älsklingar och åt Divan och Prinsen som kom och hälsade på. Gud vad jag saknar dem när de inte är här!

Kvällen har jag tillbringat vid köksbordet... där jag har suttit och målat... på glas! Det är ju jättekul!

Nu är jag rejält trött så nu blir det sängen...

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Låter som en fullspäckad dag, hoppas du fick sovit gott. Själv e jag redan på jobb...

2009-06-21 @ 06:02:54
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0