Good morning sunshine!

2009-06-24 @ 05:56:27
Ska alldeles strax gå iväg till bussen... blev klar ovanligt snabbt idag och fick plötsligt 25 minuters dötid att fördriva.

De senaste dagarna har det inte blivit så mycket bloggande... jag har jobbat och kvällarna har varit fyllda av aktiviteter med ungdomarna. Både lill Maran, Värstinnan, the Man och Prinsen och så Grannflickan förstås har varit här varenda dag nu det sista...

Så då sitter vi oftast på balkongen och tjatar hela kvällarna... och nu när det har varit så gott och varmt har vi suttit där till långt in på natten, med fina ljuslyktor tända.
Inte bra för lilla mamma... märker hur min kropp känner sig alldeles slut av för lite sömn, sena kvällar, tidiga morgnar och långa arbetsdagar.

I morgon är jag i alla fall ledig... tror jag... och då kanske jag är en snäll mamma och tar med mig mina små telningar upp till sjön, om inte värken är för tuff!

Värstinnan och the Man ska ut till havet idag... oh den som ändå hade kunnat följa med!

Prinsen har ett jobb på ett forntids museum... igår berättade han en massa kul om museet för småbarnen, han tyckte vi skulle göra ett besök där... och så kanske det blir!

Nej nu ska jag pallra mig iväg till bussen... jag njuter av den lilla morgonpromenaden... det är så gott som folktomt, solen skiner, fåglarna kvittrar och man känner redan värmen i luften.

Dagg i gräset, luften är lite kvav och det luktar "nästan" medelhav!

Kommentarer
Postat av: malin

Mmm,låter mysigt! :) Meen, jag håller med man behöver sin sömn för att fungera bra. Vilket lilleman i natt såg till att jag inte riktigt fick. :)



Jag har tre barn. Först ut min 16 åriga son Robbin, sen min dott Ronja på 14 år och så Isac snaaart 1 år.



Kramar Ma

2009-06-24 @ 07:04:26
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0