Härliga nattetid...

2009-07-01 @ 00:28:56
... sitter återigen på balkongen! I lugn och ro...

Inomhus är det fortfarande liv och stoj... lille Bror som sov jättesen middag sitter vaken och tittar på tv med fyra tonåringar... lill Maran, hennes kompis, Värstinnan och the Man.

Jag ska strax krypa i säng då jag ska upp vid fem...

Värstinnan och the Man ska sova i mitt rum så jag har överansträngt (klarar det knappt) mina armar genom att bädda rent i sängen... jag har ett sånt där stort dubbeltäcke som täcker hela dubbelsängen och det är så tungt! Armarna och ryggen orkar knappt med det!

Jag själv ska sova i lill Fans rum... han och jag och lille Bror. Försökte prata lite med lill Fan idag om vad som är ok att göra och inte göra... vet inte om det gick in men jag har i alla fall försökt. Har hotat lite med att om inte han lyssnar och sköter sig så kommer han tyvärr inte få vara med på några roligheter mer i sommar...

På lördag kommer min älsklingsväninna hit och sover över... vi har inte träffats sen vi var och besökte dem i Borås. Ganska roligt för det var till henne jag planerade att åka med barnen i nästa vecka!

Nej nu ska jag gå och lägga mig med lille Bror...  är så trött.

Haha... Värstinnan sa att hennes pappa sagt att lill Maran lika gärna kan stanna här i ett par veckor till... och det tycker jag låter jättebra! Jag njuter...

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Låter härligt att njuta :) O jag hade gärna gjort dig sällskap på balkongen...säkert mkt svalare än här hemma.



KRAM

2009-07-01 @ 06:00:46
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Niclas

Haha bästa kommentaren jag någonsin fått... Haha.. Du är rolig du :) Sött av dig att ta dig tid att läsa mina långa inlägg :)

2009-07-01 @ 09:19:44
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: only me

fattar inte hur du klarar dig på så lite sömn... jag måste ju ha mina åtta timmar om ajg inte ska bli gnällig haha...



hoppas att ni får en underbar helg då =)

2009-07-02 @ 00:09:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0