I natten...

2009-06-30 @ 00:07:58
... om man kan kalla det så... när klockan är 23:52?

Sitter på min balkong... nu är här svalt och gott. Väntar på en kopp the och en smörgås som lill Maran snart ska servera mig.

Har tänt ett par ljuslyktor... riktigt mysigt är det! Skönt att bara sitta och varva ner efter dagens röra.

Ungarna har äntligen somnat... till slut! Och jag är precis färdig med rushen jag gjort i köket... har inte hunnit eller orkat städa ordentligt på länge nu... jag har liksom gett upp hoppet. Det är ingen ide!

Imorgon ska jag på utbildning... ska bli spännande. Ett system till att lära sig och nya koder att hålla reda på. Men det ska nog gå bra...

Dags att nana kudden tror jag...


 

Tog bilden alldeles nyss... men vad ser jag där...EN ÖVERGIVEN KLUBBPINNE!!!

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Gu va mysigt!!! Haha...klubbpinnen är ett trevligt inslag, liksom "reality"



HA en bra dag

kram

2009-06-30 @ 05:57:23
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Ulrica

Låter så mysigt och vilken fin bild, trots klubbpinnen :)

2009-06-30 @ 10:15:44
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0