Imorgon ska jag mysa...

2009-06-05 @ 20:15:52
... med min lill Mara!

Då kommer hon äntligen för att vara med mig... kommer nästan inte ihåg när hon var hos mig någon längre stund.
Hon har alltid så bråttom...

Nu är det bara två timmar kvar tills jag får gå hem... ska bli skönt... är faktiskt riktigt trött! Jag vet en som kommer att somna som en stock...

Hitills har jag besvarat 127 samtal...det vet jag för idag så för jag statistik över samtalen... hihi! På eget bevåg...

Jag önskar mig en bamsekopp med thé och en väldans god smörgås när jag kommer hem... men det är nog inget att hoppas på... däremot kommer jag nog att mötas av en skock skrikande och övertrötta ungar!

När jag ringde hem för en stund sen så var faktiskt alla barnen uppe och åt mat hos grannfamiljen! Vilka underbara änglar de är... ibland undrar jag hur jag skulle klara mig utan dem! Hör ni det?!

Kanske om jag har tur så hinner barnen att somna innan jag kommer hem... för det tar ju en stund att åka hem. Är nog inte hemma förrän klockan är närmare halv elva. Då har jag varit borta i 12 timmar...

Längtar efter kudden...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0