Lego och bionicle...

2009-06-03 @ 20:20:40
...det är vad jag har pysslat med ikväll!

Då de andra barnen  har varit ute har jag, lill Fan(som fortfarande har utegångsförbjud) och Bebben byggt med lego (jag är grym på att bygga grävskopor) och gjort olika bionicle gubbar. Vi tävlade vem som kunde bygga roligast gubbe!

Jag vann för jag byggde en Cockmeister-bionicle... hm... vi behöver nog inte gå in vidare på hur den såg ut! Men lill Fan höll i alla fall på att skratta ihjäl sig.

Sen kom vi på att grannmamman firar födelsedag idag... och ingen present hade vi köpt... så lill Fan och jag gav oss på att försöka måla var sitt kort till henne. I brist på present... lite uppvaktad måste man ju få bli i alla fall!

Tjejerna har tillbringat tiden med att hitta på en dans inne i sitt rum... så alldeles strax ska jag gå på dansuppvisning.

I morgon ska jag på utbildning på jobbet... Prinsessan har avslutningsfest i skolan på eftermiddagen och så fyller vår lilla Bebbe 2 år. Det kommer att bli en stressig dag tror jag...

Inte nog med det... problemen hopar sig som stora svarta moln ovanför mitt huvud... vet inte riktigt hur jag ska lösa dem!

Men det löser sig kanske...


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är inloggad så skriv när du har tid! Kram

2009-06-03 @ 20:43:54
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0