Och regnet det bara öser ner...

2009-06-18 @ 09:44:11
Idag vaknade jag av att  telefonen ringde... det var från jobbet! Men jag svarade faktiskt inte...

Det kanske var dåligt av mig... men nu har jag varit hemma hela veckan och ska faktiskt få akassa för den här veckan för första gången på 13 veckor... så om jag hoppar in och jobbar en dag nu då förlorar jag den. Jag får bli hård... min egen ekonomi får ju inte bli lidande!

Sitter här och väntar på att få äta frukost... är riktigt hungrig... håller på att baka bröd så vi får vackert vänta tills det är klart.
Skulle egentligen ha gjort det igår kväll... men jag har så ont i skulderbladen... känns som om det finns en rejäl luftbubbla där inne!

Inga direkta planer för dagen och för imorgon finns det inga som helst planer... så tråkigt!

Batterierna har fortfarande inte dykt upp...

Kommentarer
Postat av: Therese

Puh, nu har jag bråkat med ögonkliniken, fått en ny tid 1 juli (wow)



Jag har inte heller några planer för imorgon utan det blir hemmakväll med film. Känns lite illa men min kropp är för gammal för att festa runt. Har fått inflammation i knäleden så det blir till att sitta hemma och äta smärtstillande!Lovely :)



Stor kram

2009-06-18 @ 11:02:10
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: S O M M A R U N G A R N A !

HELLO SUNSHINE! :D

Är allting bra med dig? :)

MASSOR MED KRAMAR!

2009-06-18 @ 12:59:30
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0