Pirrigt värre!

2009-06-04 @ 19:00:45
Har fått reda på att det är en lång och ståtlig kille som läser min blogg... hu vad pirrigt! Vi har inte ens träffats och han läser om mitt liv...

Tummen upp för dig i alla fall, du är godkänd!  (Jag har googlat dig...så du vet det!) Så nu behöver du inte vara nervös när vi träffas... jag kan ge dig en kram på en gång!

Håller med dig om att jag inte skriver lika mycket om en av systrarna som de andra, men det är bara för att jag nästan aldrig träffar henne... hon är ju upptagen med annat. Och inga bilder har jag heller direkt... hon smiter ju när jag kommer med kameran i högsta hugg!

Så ha en jättebra dag B och ta väl hand om min blomma! Fast hon är lite avig i bland...

Kommentarer
Postat av: Monika

Ett grattis till er båda på födelsedagen:)) Vad spännande det lät med en lång och ståtlig man...

2009-06-04 @ 22:36:01
URL: http://systnjurar.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0