Så trött och så ont!

2009-06-02 @ 19:32:12
Det blir ganska mycket jobb den här veckan och även till helgen... blir svårt att få ihop det då maken reser bort på fredag!

Idag när jag var på väg hem och skulle gå upp för backen... fick jag så ont i ryggen och benen att tårarna ofrivilligt började att rinna... fattar inte hur det kan göra så ont! Fick släpa mig ur sängen i morse... hela kroppen är helt stel och värker.

Igår kväll var jag och lillen ute på en promenad... bara vi två... det var jättemysigt! Det var fortfarande varmt fastän klockan var över 8.

Lilla gubben sprang runt i gräset och hade jättekul! Han försökte hoppa över alla maskrosor han såg... och sen ville han så klart blåsa. "Blåååås!" ropade han och sprang fram till mig och fortsatte ropa "Blås!" "Blås!"

Så söt...

    

Lill Fan har haft utegångsförbud idag för han gjorde en dum grej igår... så för  att pigga upp honom lite så har vi bakat mjuk pepparkaka, som vi ska mysa med på balkongen om en stund. Mjölk och pepparkaka! Smaskens!

Så här har lill Prinsessan sett ut idag när hon var ute och lekte... hon har blivit väldigt bestämd med att hon själv ska klä på sig och bestämma hur hon ska vara klädd...

    

Nu ska jag till tvättstugan först och stoppa in tvätt... sen blir det mys på balkongen med alla gullungar!

Kommentarer
Postat av: only me

usch vad jag tycker synd om dig :(

önskar jag kunde hjälpa dej men det e ju lite svårt tyvärr :S

många kramar

2009-06-02 @ 22:35:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Häxprinsessan

Det är så himla rart när barnens karaktär visar sig mer och mer...min lilla Liv fick en ny klänning...och tror du inte hon drog i den och sedan vile titta i spegeln...lixom..HUR har det gått till...gulligt dock.



Ha en underbar dag!

2009-06-03 @ 09:43:32
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0