Stackars lill Maran!

2009-06-29 @ 18:37:26
Vilken dag hon måste ha haft... lill Fan hade varit helt omöjlig hela dagen... bara bråkat, gapat och skrikit hela tiden!

Jag börjar allvarligt tro att det är något fel på pojken...

Han ger sig inte och förstår inte en tillsägelse. När jag kom hem höll han på att knäcka ryggen på mig genom att hänga sig på mig och klänga som en apa och samtidigt gapa och skrika om att han minsann ska gå till sjön och bada. Ingen ska stoppa honom!

Jag som redan var genomsvettig blev ännu svettigare!

Vet inte hur det här ska gå...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bara att bita ihop!

Visa att ni inte ger er så kommer nog lillen att ge sig.

Räkna till hundra några gånger.

Kramen!

2009-06-29 @ 19:34:58
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: malin

Men vilken duktig storasyster som fixat det hela dagen!;)



Och vilken stilig son,Klart han ska bli brandman!



Fiiint med ljusen och arrangemanget, lite ovanlig tatch med klubbpinnen. Men jag gillar ovanliga saker! :)



Kram Ma

2009-06-30 @ 07:01:57
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0