Varför är det så kallt?

2009-06-18 @ 19:55:03
Tycker det är ovanligt kallt för att vara midsommartid... även när solen skiner så känns det inte så där varmt som det ska vara på sommaren...

Ungarna går ogärna ut i bara kortärmat eller barbent. Undrar om det kommer att bli någon riktig sommarvärme i år?

Jag har fortfarande inte hittat mina batterier... verkar som jag har hakat upp mig på dem... det har jag inte, men det är konstigt att de bara har kunnat försvinna spårlöst.

Har gått i genom varenda fjärrkontroll, kamera, mp3 och leksaker ... men inga batterier! Jag gav upp och köpte nya på Teknikmagasinet.

Ingen av de stora barnen är hemma hos mig idag... lill Fan dyker i badkaret och de andra dansar och sjunger med pappan inne i tjejernas rum.

Sitter här i lugn och ro och läser bloggar...

Var ute och storhandlade förut och så har jag tvättat, det fanns inte ett enda plagg kvar i skåpen som var rent... har inte lyckats få tvättid på riktigt länge!

Lille Bror fick därför iklä sig en rosa t-shirt idag... gissa om han njöt! Han tyckte att han var så fin...

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är mina egna som inte kan vara tysta! Hällde ett stort glas vatten över Sibel idag och det hjälpte i fem minuter. De är som en hemsk flock vargar som trissar upp varandra! Jaja det blir bättre när jag bara har Diva och Zorro.



I princip varje natt mellan halv två och halv fem så får jag mail om att jag begärt återställning av mitt lösenord! Misstänker vem det är och det gör mig så irriterad!!!!!!! Grr!!



Jag är nere i skåne nu och det är lika kallt här. Känns inte att det är midsommar i morgon!!



Kram

2009-06-18 @ 20:28:53
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0