Världsmiljödagen

2009-06-05 @ 17:49:01
Idag är det världsmiljödagen... det hade jag inte en aning om, utan jag läste det i en tidning på väg till jobbet i förmiddags.

Här i Göteborg kunde man vid 16-tiden delta i en Karneval på Järntorget!

Som jag skrev förut hade jag ju också hört att det skulle vara race i stan... och det stämde, både i dag och imorgon pågår Göteborg City Race... de som går dit och betalar entrébiljett kan sedan åka gratis på kollektivtrafiken. Smart drag för att minska trafikproblemen... fast det är klart för att komma dit får man ju betala! (Om man förbokar och hämtar ut biljetten innan man går dit så kan man ju förstås åka gratis dit också!)

Jag säger då det... ena dagen miljödag andra race... hjälper miljön mycket va?

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0