Vidga sina vyer...

2009-06-25 @ 10:25:08
Nästa vecka har jag två heldagar med utbildning på jobbet... nu ska jag vidga mina vyer lite... det handlar om busstrafik, närmare bestämt Flexlinjen...

Blir spännande!

Besvikelsen över att ha blivit tilldelad alldeles för lite jobb i sommar börjar att lägga sig i takt med att de gett mig mer och mer jobb...

Det blir nog bra så småningom...

Igår var jag och min kära kollega på Thairestaurang på lunchen... det var buffé, men det var inget tal om att kunna sitta och äta i lugn och ro eller ta mer som man får lov att göra i en buffe... man hinner inte så mycket på 30 minuter. Kasta in maten och springa tillbaka till jobbet...

Men gott och starkt var det!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0