En död fisk...

2009-05-13 @ 09:15:23
Igår kväll hittade jag en döing i lill Fans akvarium...

Ungen verkar slarva lite med matningen tror jag... han skulle ju sköta dem själv... tror kanske att mamma får rycka in lite och ta över skötseln.

Ibland glömmer han att mata dem och ibland matar han dem för mycket!

Igår kväll var jag inte hemma förrän halv elva på kvällen... det var lite glest med bussar vid den tiden. Vad fint det är i stan nu... jag satt i bussen och tittade ut på gatulivet i stan... så mycket folk det är ute även på en vardagskväll! Det är så mysigt med alla uteserveringar... det räcker med lite sol och värme så vips så kryllar det av folk... det känns så somrigt!

Och för mig som aldrig går ut någonstans... så känns det som om jag vore utomlands på semester när jag ser allt detta!

Idag har jag alla barnen hemma... lill Fan fortfarande "sjukskriven", Prinsessan vaknade med värsta nackspärren och de två små är fortfarande dunderförkylda! Kul... och ändå är det ingen som ligger stilla i sin säng och verkligen är sjuk!

Igår kväll när jag kom hem fixade jag mat till mig själv... jag var så huuuuungriiiiig och sen bakade jag bröd... som redan är slut nu... och sen stupade jag i säng!




Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0