Ett liten baby...

2009-05-16 @ 09:03:29
... blev född för ett tag sen!

Divans och Värstinnans barndomskompis blev mamma... ytterligare ett tecken på att man faktiskt börjar att bli gammal... min kompis blev mormor!

Vi har kommit i mormorsåldern... och jag har fortfarande blöjbarn. Hur hänger det ihop?

Nu kan jag förstå min egen mamma och hur hon upplevde det att bli mormor när hon var 42... hon var inte särskilt intresserad... hon hade fullt upp med sitt eget liv! Hade precis omutbildat sig och hennes egen minsting hade nyss börjat skolan... hon skulle som hon själv sa "precis börja leva sitt eget liv..."

Nu är vi... Värstinnan, Divan och jag... bjudna på dop.

Är det någon som har förslag på doppresent?

Kommentarer
Postat av: Ulrica

När Alicia döptes så fick hon en cd med sånger med sitt namn, just då var det inte så intressant kanske men när hon blivit något år så älskade hon att lyssna på den så det är ett tips :) Hmm, ska nog ta och leta upp den när jag tänker efter :)Ha det bra :)

2009-05-17 @ 12:00:01
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0