Ett tips...

2009-05-30 @ 19:08:42
... för alla som är intresserade av data och andra tekniska prylar!

För den som är intresserad av att läsa om allt nytt i teknikväg som nyss lanserats eller snart ska lanseras är den här sidan rena drömmen...
Prylfeber

Det är en av Prinsens favoritsidor och det var ganska längesen han visade mig den... han trodde nog inte att jag skulle vara så intresserad men jag är faktiskt inne där ofta och läser!

Sidan kanske mer är en sida för män... det brukar väl vara så att de är mer intresserade av såna prylar än vad damer är!

Men jag tycker den är jättebra och väl värt ett besök!

När man väl är inne sidan kan man välja att läsa om det ämne man gillar bäst... Pc-feber, Mac-feber osv.

Surfa dit vet ja!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Min man brukar säga att jag är en teknikyunkie.

Gillar tekniska prylar och behärskar dom faktiskt riktigt bra. skryt

Ska surfa dit.

Ha en skön lördagskväll!

2009-05-30 @ 19:45:35
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej vännen min!

Ingen fara! Nu har vi packat upp hälften av grejerna och vi är helt slut!! Medvetslösa hundar och halvdöda människor :)

Hoppas du har en bra kväll!

Älskar föresten det du gjort med din blogg när man byter sida! Såååååååå snyggt :)

Kramis

2009-05-30 @ 20:24:04
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0