Från balkongen

2009-05-08 @ 07:55:39
Jag är så himla glad att jag har min balkong... blir faktiskt jättesur när jag tänker tillbaka och minns de år (ett par stycken) då jag inte kunde använda balkongen för att maken ställt parabolen mitt på balkongen och sa att om den rubbades så kunde han inte se sina program...

    

Jag tjatade och tjatade om bad honom att flytta på den... men inte! Sen förra året när han inte var hemma då flyttade jag parabolen in i ena hörnet av balkongen, så långt ut i hörnet som det bara gick... och se... visst fungerade den ändå efter lite pillejobb med att rikta in den rätt!

    

Balkongen är ju min oas... har man vuxit upp på landet och längtar efter en egen trädgård då måste man helt enkelt ha en balkong som går att använda. Vår balkong är ganska liten, men det kanske är bra... för hade den varit större så hade jag nog flyttat ut...

    

Kommentarer
Postat av: ía

UNDERBART!!!!!



2009-05-08 @ 08:16:28
URL: http://iassida.blogspot.com/
Postat av: nathali

vackert! älskar din balkong=) hihi

2009-05-09 @ 00:15:41
Postat av: Ulrica

Helt underbara bilder!

2009-05-10 @ 09:19:19
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0