Hjälp mig!

2009-05-12 @ 17:36:32
Är på jobbet just nu och såg precis att min förstasida ser helt konstig ut! Hemma på min dator ser den ok ut... så snälla... kan ni berätta för mig hur sidan ser ut hos er!

Vet faktiskt inte vad jag har gjort för att få det att bli så fel...

Ser ju ut som att jag har fått inläggsdelen för stor eller som att menyn har blivit för smal...

Fy alltså... och så har det kanske sett ut så här länge!

Berätta nu...

(Terese, jag kan inte komma in på msn nu... är på jobbet!)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Här ser den hur bra ut som helst, precis som vanligt :) Jag har bara fyra barn, Alexandra,Anton, Angelica och Alicia. Fast sen har jag smeknamn på dem, Sanna, Gela och Lisen, det är bara Anton sluppit undan. Fint namn på din dotter, Angelina :)

2009-05-12 @ 17:57:58
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Mimia

Vad konstigt! Här på jobbdatorn ser den helt tokig ut! Allt som är på menysidan ser man bara hälften av...

2009-05-12 @ 18:04:26
Postat av: Therese

Jag ser också den som att menyraden är för smal! Skumt! Men den har inte varit så särskilt länge...inte vad jag kan minnas iaf

2009-05-12 @ 18:07:15
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Mimia

Therese: Vad har du för dator? Stor skärm? Eller använder du firefox eller liknande?

Här på jobbet har vi stora bredbildsskärmar och bloggen ser skrämmande ut!

2009-05-12 @ 19:25:46
Postat av: Therese

Jag har en laptop acer aspire vanlig laptopskärm, men min blogg ser också annorlunda ut på denna datorn jämfört med hur den ser ut på andras. Märkligt det där!



Prova att gå in på msn när du kommer hem, har inga garantier på att jag verklige är vaken :)



Kram

2009-05-12 @ 20:30:50
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Mimia

Så konstigt! På min dator ser allt nomalt ut! Kan det bero på skärmupplösningen blaha någonting kanske... elle olika webläsare?

2009-05-13 @ 08:06:09
Postat av: sivan

Din blogg ser annorlunda ut nu med smal meny. Sist jag var in såg den annorlunda ut. Det är texstorleken du ska ändra till menyn, någonstans i htmlkoden...själv har jag lagt av med html, blev så snurrig i huvudet och där snurrar det ju så mkt ändå :-)

2009-05-13 @ 13:15:41
URL: http://jagsiv.bloggagratis.se
Postat av: Mimia

Sivan: Nu måste jag gå in och se när du var här hos mig sist... var det då när jag hade satt in Kelly-klippet? För jag har inte ändrat något i kodmallen på länge, så jag tror inte att det har med texten att göra.

Måste vara något annat jag gjort...

2009-05-13 @ 16:18:18

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0