Lill Marans konfirmation

2009-05-10 @ 23:33:12
Här är ett par bilder från lill Marans konfirmation... de stora barnen var där och Prinsessan var där tillsammans med grannflickan.

Jag var tyvärr inte där då jag och plastmamman "homo sapiens bitchus" har en fnurra på tråden...

Bilderna har jag lurat till mig från Prinsen,  och de är tagna av just "homo sapiens bitchus"

Lilla Gumman ... jag hoppas att du hade en underbar dag... JAG ÄLSKAR DIG!!

Vi har vår egen bjudning precis som vi redan har bestämt...

   


   
   

   
Jag älskar att se Divan så här glad... puss på dig!

Kommentarer
Postat av: rebevka

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA ,

du är den bästa mamma någonsin (L)

2009-05-11 @ 23:20:20

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0