Min potatiskille...

2009-05-09 @ 16:03:36
... det är lill Fan det!

Han är den ende i den här familjen som med glädje hjälper sin mamma att skala potatis. När jag skalar potatis får jag alltid jätteont i händerna och så svullnar de upp...

Idag skalar han själv... till hela familjen! Han är så duktig!

Samtidigt som han skalar roar han lill Prinsessan genom att härma Shan Atci... stand-up-komikern ni vet?! Han snackar och hon skriker av skratt...

Idag vankas det potatisgratäng... det har lill Fan bestämt!

Och tro det eller ej men vi ska faktiskt ha pannbiff till... det har han också bestämt. När ungarna får bestämma kan det bli lite roliga kombinationer...

Han har inte bara skalat potatis idag den lille mannen, han har även varit barnvakt åt lillebror när han låg och sov middag så att jag och lill Prinsessan kunde sticka lite snabbt till affären...

Hihi! Snabbt och snabbt... vi hann med en tur till Indiska, Hemtex och inredningsaffären Di Moda också... oh så mycket fint! Vi hittade bland annat ett par saker som Divan skulle älska...

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt (Baby M)

Jag är jätteosäker, men visst sågs vi i affären?

2009-05-09 @ 17:01:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Fierza

Nej min mår skitbra, fan bara att natta tog ut sin :( haha inte lika kul att ha de själv ju! :D

Hanna brukar också skala potatisen hemma - jag hatar det!! :D

pusspuss

2009-05-09 @ 22:41:54
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Då mår lillkillen bättre igen :) Skönt. Visst är det bra att få lite hjälp i köket :)

2009-05-10 @ 09:31:06
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0