Regnet det bara öser ner...

2009-05-05 @ 09:08:24
... nej inte öser... det är mer ett fint regn, ett vackert vårregn! Men gud vad dystert det blir när inte solen är framme...
Så vill vi inte ha det!

Haf förberett dagen här hemma så gott det går... ska strax iväg till jobbet. Väntar på samtal från sjukhuset... vi har än så länge bara fått datum för operationen, idag ska de ringa för att lämna tid och andra instruktioner.

Hoppas de ringer innan jag börjar att arbeta... blir lite svårt att kunna svara annars. Brukar låta telefonen ligga i skåpet, joobbet är ändå fullt av telefoner överallt och koncentrationen ska ligga på jobbet och inte på mobilen.

Ser att många andra... helt fräckt säger... dröj kvar en stund till kunden och så svarar de på sms eller samtal på sin egen telefon... det skulle jag aldrig kunna göra!

Nej nu ska jag göra mig i ordning...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Här regnar det också. Vad jobbar du med? Hoppas att operationen snart är gjord så lillkillen har det över!

2009-05-05 @ 10:24:06
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Therese

Lycka till imorgon! Ska hålla tummarna för er!! Kram

2009-05-05 @ 17:38:15
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0