Tvätt och balkongpyssel

2009-05-01 @ 10:36:16
Håller på och tvättar... och strax ska jag ut och greja lite på balkongen och så ska jag förstås sätta mig där en stund och sola benen.

Jag tycker att det jämt står tvätt och städ på mitt schema... jag hinner inte bli klar förrän det är dags igen!

Egentligen skulle man väl hitta på något kul med ungarna när det är så fint väder, men jag känner att jag måste fixa hemma först. Det är så mycket jag vill ändra och fixa!

Här är alla igång för fullt... utom pappan som fortfarande sover. En unge är ute och leker, 2 badar, en har gått till jobbet och en sitter och målar. De andra är hos pojkvän och pappa.

På söndag ska lill Maran döpas... hon blev aldrig döpt som liten och nu när hon ska konfirmeras så måste hon vara döpt. Jag förstår inte själv vitsen av att göra sig ett sånt besvär bara för att få presenter vid konfirmationen!
Men... alla är fria att välja vad de vill i sina liv!

Undrar hur Valborgsmässokvällen förlöpte i stan? Det var en massa förseningar och problem igår och trafikledningen hade fullt upp... en massa ilskna människor som ringde och ville klaga!

Nu ska jag ta upp barnen ur badet...

Kommentarer
Postat av: only me

lite som här då... fast jag tänker vara ute lite iaf mellan varven...



värstingen ska oxå konfirmeras men hon har inte gjort nån större ansträngning... fattar inte att hon får konfirmera sig när hon inte har gått på gudstjänster och knapt på några träffar men men... sen ska de åka en vecka till taizé i frankrike. som klosterläger eller vad man ska kalla det... mest därför hon konfirmerar sig men fattar intehur hon ska klara livet där haha. känns som det mest e utgifter för mig och ingen ansträgning från hennes sida men men...

men å andra sidan hoppas jag att den resan kan vara bra för henne så då hoppas jag det e värt pengarna =)



ha en fortsatt bra dag

kram

2009-05-01 @ 12:47:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0