Vi tog oss en promenad...

2009-05-16 @ 16:57:15

Lill Prinsessan, Bebben och jag är ensamma hemma så vi gick ut på en rejäl promenad. Det blev både glass och festis!

Prinsessan är med sin kompis och hennes familj och grillar uppe vid sjön, lill Fan är med pappa, som spelar match. Vad resten gör har jag inte en aning om ...

  

  
 
  

Nu ska jag fixa mat... någon har beställt kycklingfilè med potatisgratäng... lill Fan äter tyvärr bara ordentligt när det är han själv som har bestämt vad vi ska äta...

Inget annat duger!

Sen får vi se vad kvällen bjuder på... kanske tittar jag på the Eurovision Song Contest eller så gör jag inte det... vet inte vilket år det var som jag senast satt och verkligen tittade på det...

En kopp kaffe skulle inte vara så dumt just nu! Någon som vill ha en kopp?


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0