Då har jag i alla fall...

2009-11-22 @ 23:24:47
... lyckats se en film! Bridget Jones nr 2...

Det var första och sista den här veckan. Gjorde ett försök igår kväll att försöka se något men det gick inte vägen.

IKEA turen var givande... vi hittade det vi var ute efter. Lill Prinsessan får hela 4 paket därifrån. Lill Fan fick sig ett litet bord till sitt rum. Och mamman fick nya kuddar till sängen.

Det regnade konstant hela tiden vi var ute på vift! Var kommer det ifrån... tar det aldrig slut?

Nu ska jag strax gå och lägga mig... ska upp klockan 5.

Lill Fan har varit extra jobbig idag... har fortfarande inte somnat utan ligger i sitt rum och gapar om allt möjligt hela tiden. Så fort man säger till honom sätter han igång att gapa än värre och så skakar han på sängen, så det gnisslar.

Fattar inte var han har fått sin envishet ifrån.

Nästa söndag är det redan första advent... ett steg närmare jul och mysfaktorn stiger!

Nu gapar ungen på mig igen...


Kommentarer
Postat av: lina

jätte fin blogg! :D

2009-11-23 @ 21:21:31
URL: http://turkostlakan.blogg.se/
Postat av: Sega pappan

Såg faktiskt också Bridget Jones 2. Som man är det lite svårt att erkänna men den är faktiskt lite mysig...

2009-11-24 @ 09:32:44
URL: http://segapappan.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0