Då var det söndag igen då!

2009-11-15 @ 13:02:02
Den här helgen har gått åt till att slappa... jag har bara vilat mig. Men idag blir det nog lite städning så att det håller sig i veckan.

Lill Fan har varit hos storebror hela helgen. Kul för honom och extra lugnt för oss... fast det är ju så tomt utan honom.

Värstinnan och jag tittade på film igår kväll... vi tog en repris av Pretty Woman! Det är nog min absoluta favoritfilm, det måste det ju vara eftersom jag kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna på den.

Igår... och jag vet inte varför...så uppmärksammade vi scenen där de är på operan lite extra mycket. Jag har aldrig varit på opera irl utan har bara sett operaföreställningar på TV.
Värstinnan och jag bestämde oss för att vi ska gå på opera den 18/12 om inte jag jobbar den kvällen... Tröllflöjten har premiär på Göteborgoperan den 28/11. Och den är ju fin!

Men vi får vackert vänta några dagar med att boka biljetterna för jag måste få mitt schema för nästa månad först.

Jag var inte och tittade på sekretären igår för tjejen som ska sälja den blev förhindra och vi har istället skjutit på det tills mitten av veckan.

Igår åt vi mums... wokade grönsaker, med räkor och nudlar! Har inte ens hunnit fundera på maten för dagen ännu...

Längtar efter potatisgratäng eller moussaka... mmm... få se vilket det blir!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0