Dåliga affärer...

2009-11-04 @ 12:29:08
Jag har gjort en del dåliga affärer den sista tiden...

Min nya dator tex... två veckor efter att jag köpt den så sänktes priset på den med 1000 kronor. Tänk om jag väntat lite som sonen föreslog att jag skulle göra!

Likadant var det med lill Prinsessans och lille Brors jackor som jag köpte på Cubus... de kostade 399:- vardera och veckan efter såldes de för 249:-

Men just nu behöver jag faktiskt inte bry mig om det... för just nu har jag råd att handla det jag vill utan att behöva tänka allt för mycket på att det ska ruinera mig. Så skönt...

Sakerna var relativt billiga ändå!


Kommentarer
Postat av: only me

Ja är lite störigt när det blir så. Skönt att allt ditt slit lönar sig iaf så att du slipper vända på varje krona.

2009-11-04 @ 12:57:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Tizzel

Men visst ÄR det irriterande ändå, sånt där!!!!

2009-11-04 @ 13:32:12
URL: http://tizzel-o-tazzel.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0