Förkylda barn

2009-11-12 @ 17:45:58

Jobbar kväll idag och hemma har jag inte mindre än tre sjuka barn!

Det blir inget BVC besök för småbarnen imorgon... deras kontroller får vänta tills de är friska igen. Lill Maran var ganska så förkyld när hon var här i helgen så det är väl hon som har smittat dem.

Har haft en trevlig (lång) pratstund med en arbetskollega idag... det är kul... med nytt jobb kommer ofta nya bekantskaper. Vissa klickar man direkt med...

Den här kvinnan och jag har mycket gemensamt... vi liknar varandra utseendemässigt och vi har ungefär samma ursprung, fast hon är barnlös! Men jag tror att vi kommer att bli mycket goda vänner...

Längtar till helgen...

 


Kommentarer
Postat av: Marie

... nu så!



(förresten vet jag inte ens om det är allmänt känt att man får önska sig något när de första snöflingorna faller. Fast det tycker jag.)

2009-11-12 @ 20:13:29
URL: http://mariesfinurligheter.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0