Grattis lillan!

2009-11-28 @ 12:03:57

Idag fyller vår lill Prinsessa 4 år... och det känns faktiskt ganska konstigt för vi har hela året gått och inbillat oss att hon redan var 4 år.

Redan dagen efter att hon fyllt 3 så började hon säga att hon var 4 och varje gång vi eller någon annan har frågat henne hur gammal hon är... så har hon svarat 4.

För en månad sen ungefär så satt jag och tänkte till lite och insåg då att ungen faktiskt inte var fyra än utan att det är 4 hon fyller nu idag...

Så nu ska hon alltså vara 4 i ett helt år till!

Grattis min lilla charmknutta... älskar dig!

    

I natt vaknade hon och var klarvaken... Värstinnan och jag som fortfarande satt och tittade på film lät henne få öppna ett av sina paket. I paketet fanns en liten hund med koppel... hon blev så glad... precis vad hon ville ha!

Den senaste tiden när hon lekt med sina mjukdjur har hon satt ett bälte runt halsen på dem och dragit runt dem i lägenheten... och det har faktiskt sett lite hemskt ut med det där bältet. Stackars gose djur som har blivit strypta!

Till frukost blev det varm choklad men vispgrädde... och så macka då förstås! Det är mättande med choklad och vispgrädde... men det är något vi har på nästan varje födelsedagsfrukost om vi inte helt enkelt glömmer av det.

Idag var det lill Fan som gjorde chokladen... då vi inte hade någon kakao hemma använde vi blockchokladen jag köpt för att ha i mina kataef.

Chokladen blev mums!

Efter frukosten fick lillan öppna sina paket... de från ikea, utom ett av dem som hon ska få senare vid eid-middagen. Hon blev supernöjd...

Nu ska jag kila ut och köpa valnötter!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0