Julpyssel och julklappstips!

2009-11-24 @ 22:49:07
Ikea har i år låtit några stora "pyssliga" bloggare ge tips på pyssel, juldekorationer och julklappar. Om detta kan man läsa här...

Tycker att det var en kul grej... speciellt därför att en av mina favoritbloggare
Lotta från Fyra årstider- Mitt liv på landet är med.

Ikea har även en sida där vem som helst kan skicka julpyntstips osv...

Jäklar vilken IKEA-fantast jag plötsligt har blivit... nu har jag flera objekt i mitt hem som kommer därifrån. Fast de är nog inte min största favorit ännu... och lär nog inte bli heller!

Gillar kanske mer en annan stil på möbler... fast för barnrum är de ganska så bra.

Och man hittar ju alltid något smått eller gott när man är där...




OBS! Låter nästan som att jag springer på IKEA hela tiden... så illa är det dock inte. Det har blivit hela 5 besök under de senaste 20 åren. Det är väl inte för mycket?

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0