Kul dag ... not!

2009-11-09 @ 20:10:10
Idag är det då makens födelsedag! Grattis!

Jobbade till halv 4 idag, skyndade mig till hemorten för att handla mat, tårta och present innan jag gick hem.
Stressade som sjutton...

Kom hem... blev förvånad för de hade städat! Fast det har fortfarande inte blivit stökigt som det var innan Värstinnans födelsedag... bra att det börjar fixa sig. Kanske har de börjat att tänka lite mer...

Snabbade mig med maten... sprang ner i tvättstugan och stoppade in två maskiner. Lagom till att maten var klar... ja då skulle maken iväg... han hann inte äta!

Han skulle fira med kompisarna...

Barnen och jag åt mat och tårta själva! Det var den födelsedagen det...

Nu har jag en massa tvätt att ta reda på... det krashar och klickar i min rygg... det låter som (eller rättare sagt känns som) om jag har två stora stenar inne i ryggen som mal småsten.

Värstinnan åkte iväg till pojkvännen... :(


Kommentarer
Postat av: Nathali

Skaffa dig en ny man. Som vill fira speciella tillfällen med sin familj.

2009-11-09 @ 21:19:35
URL: http://nathaalita.blogg.se/
Postat av: only me

vad tråkig han är :S

förstår att du är besviken...



kram

2009-11-09 @ 21:26:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Therese

Nej fy vilken tråkmåns! Så taskigt!!! Ni fick iaf lite godsaker!



Jag har åkt vanlig taxi, egentligen borde jag ha rätt till någon typ av färdtjänst, men det känns så slutgiltigt. Jobbigt att inte klara sig själv! Usch ja läste om den där babyface-typen, lät riktigt läskigt!!!!! Antar att det finns galningar överallt. Gäller att vara på sin vakt!



Kramar!!!

2009-11-09 @ 21:36:37
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Monica

Hejsan !!!!!!

Ja,jag säger då det.....karlar......ibland mysiga....ofta kräk....!!!!!

Nästa år, tycker jag du ska boka en tjejkväll ute....!!!!!!.......Hoppsan älskling......var det din dag i dag...?!.....blink,blink....

Ja,visst har jag varit kreativ........var ledig en hel dag,kan du tänka dig......sket i tvättberget......och fixade med bloggen i stället.....bra mycket roligare.....!!!!!

Ha det bra...........hoppas ryggen släpper.....

Kraaaaam,

Monica

2009-11-10 @ 09:42:12
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0