Råkallt ute!

2009-11-03 @ 15:56:35
Var ute och promenerade på rasten förut och det var riktigt rått...

Inte särskilt mysigt att promenera rut och frysa fastän man har både vinterjacka och vantar på sig. Nej... det hade suttit utmärkt med en resa till varmare breddgrader nu.

Sitter här på jobbet och tycker att det är lite långtråkigt... andra kvällen i rad nu. I morgon och på torsdag är jag ledig sen blir det ett par kvällar igen.

Det har varit ljuvligt att komma hem den här senaste tiden... för ungarna har lyckats att inte stöka ner överallt eller så har de städat efter sig. Jag vet inte!

Det är i alla fall skönt att få komma hem och kunna slå sig ner med en kopp te och bara njuta...

Pratade med Värstinnan, som är hos pappa för en stund sen och hon är verkligen deppad. Hon var inte långt ifrån tårarna! Ibland känns livet hårt...

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej !!!!!

Livet ÄR svårt......konsten är att njuta av stunden och glädjas åt det lilla........

Ibland har man tråkigt...men som Alfons sa: om man inte har tråkigt,så kan man inte glädjas, när mna har roligt........

Ang,min kamera......så ställer jag inte in någoning,förutom att zooma ganska mycket,sedan ställer jag mig långt ifrån......och tar kortet, när inte randen syns i ljuset.......Thats all......men tack för komplimangen.....

Kram,

Monica

2009-11-03 @ 21:09:45
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: Matilda

Håller med, en resa till varmare breddgrader skulle ju inte sitta helt fel nu.



Så du är 8-barnsmamma? Fullt upp med andra ord! En av mina närmsta vänner är en av 8 "barn" (de flesta är rätt vuxna nu iof) i sin familj.



Sv: Tack så jättemycket, kul att höra!

2009-11-03 @ 21:44:58
URL: http://www.matildasalmen.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0