Tiden kryper...

2009-11-07 @ 18:50:44
... så sakta idag!

Är redan genomtrött och jag har fortfarande ett par timmar kvar att jobba... och innan jag väl är hemma är det nästan natten.

Idag köpte vi thaimat till vår middag... kollegan och jag. Det var jättegott! Och det hör inte till det normala att jag unnar mig att köpa mat ute på arbetet... brukar ha med mat hemifrån.

Fast den senaste tiden har jag irriterat mig på att vissa personer i mitt hushåll vräker på stort vad gäller att äta ute... så varför inte unna mig själv också? :/

I morgon jobbar jag tidigt så det är nästan bara hem för att vända...

Igår hann jag knappt se barnen... gick på morgonen och kom hem sent. Känner mig så ensam... den enda som troget följer mig och är med mig hela tiden är... MR VÄRK! Honom blir jag inte av med...


Kommentarer
Postat av: jasminen på landet

Hej tittar till baks fin blogg och tack för din komentar i min blogg

2009-11-08 @ 10:16:54
URL: http://jasminen-villevalla blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0