Undrar jag om ...

2009-11-29 @ 15:00:11

... det blir någon potatis skalad där hemma!

Har ringt Värstinnan ett antal gånger men ingen svarar... antingen sover hon fortfarande eller så är hon väldigt upptagen med POTATISEN.

Nu slutar jag strax... min Prins kommer och hämtar mig!

Divan kommer inte idag, för hon har ju varit jätteförkyld och känner att hon fortfarande behöver vara hemma och kurera sig. Tråkigt för det är så kul när alla är hemma!

Men vi andra får mysa tillsammans och tända ljus...

Småbarnen har nästan fightats lite om vem som ska tända det första ljuset... vi lottade och det blev lill Fan som får den äran idag. Men jag sa att han måste hitta på en liten vers att läsa när han ska tända ljuset... vi får väl se vad han lyckas att åstadkomma... hihi... där var jag allt lite småelak!

Nej.... nu ska jag logga ut ur alla system här och se om Prinsen har kommit än...

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: smäm

klart man vill vara först och tända första ljuset :)

2009-11-29 @ 15:16:44
URL: http://smam.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0