Vad är det med döttrarna...

2009-11-15 @ 14:10:25
... och skogen? Är de måhända små skogsrån som blivit utbytta på bb?



Divan är egentligen en riktig skogsmulle, kan vara svårt att tro det när man ser henne ibland... men det är hon!

Hon är ofta ute i skogen och strosar,leker och den senaste tiden har det blivit många skogsbilder. Lill Maran som inte är någon direkt skogsmulle men som ser upp till storasyster och tar efter nästan allt hon gör... rusade naturligtvis också hon ut i skogen med kameran i högsta högg.

Fina höstbilder!

Kommentarer
Postat av: b

neeeeej mamma, okej jag ser upp till mina stora systrar, men det var fortfarande inte så att jag gick ut för att n brukar vara ute i skogen..



jag var på väg hem från skolan med linda så gick vi förbi där så fråga hon ifal hon fick ta kort på mig!.



moget moget moget

2009-11-15 @ 15:27:00
Postat av: Mimia

B: Ja men Linda hade väl också sett Divans bilder eller hur?

Jag menar inget negativt... tyckte bara det var kul att ni tog bilder i skogen. Bilderna är jättfina!

Ses på fredag... glöm inte att Prinsessan fyller år!

2009-11-15 @ 19:03:03
Postat av: Nathali

:D Hahahahha! Söööööta B!!!!!!!!! Kärlek! Jättefin bild :)

2009-11-15 @ 22:14:35
URL: http://nathaalita.blogg.se/
Postat av: ia

Vackra döttrar du har.. =)

2009-11-18 @ 10:45:23
URL: http://iassida.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0