Tar det aldrig slut?

2009-10-24 @ 10:59:24
Idag är det lördag ... och jag är LEDIG! Så skönt...

Heltid är inte något min kropp suktar efter... är egentligen bedömd till att inte klara mer än halvtid... men vad ska man göra... man får helt enkelt ta det som erbjuds och stå ut. Själva jobbet hade jag nog klarat helt galant utan någon större smärta om det inte var för allt hemma... jag orkar liksom inte jobba i dubbla pass!

Spelar ingen roll hur mycket man försöker göra i ordning... i det här huset stökar ungarna ner på nolltid! Jag hinner inte med i svängarna... jag blir helt enkelt aldrig klar!

Jag börjar i ett rum och innan jag är färdig med nästa så är redan det första förstört... det fungerar inte när inte någon annan har viljan och min kropp orkar inte ensam.

Så där nu har jag beklagat mig! Då var det avklarat...

Idag ska jag och Prinsen åka och storhandla... flickorna ska "hoppas" jag hjälpa till att få i ordning här hemma, Prinsessan ska på sin dans och sen ska hon ju på pyjamasparty i kväll. Gissa om hon är förväntansfull...

Värstinnan var på partaj hos en av kompisarna igår... hon hade haft jättekul, fast hon kom hem tidigt för de andra skulle ut...
Hon behöver verkligen komma ut och träffa sina kompisar för hon sitter alltid ensam hemma när hon inte är med pojkvännen. Fast det är klart ensam är hon väl inte... hon har ju bästisen ovanpå... de träffas ju nästan dagligen. Fast jag menar ju att hon behöver träffa mer folk över huvudtaget... och vara lite mer social!

Hon är som mamma... tror jag!

Prinsen var på samma fest igår, så jag undrar vilken tid jag ska lyckas få hit honom till... vill ju inte åka och handla för sent. Måste även få tag på en sovsäck till Prinsessan.

Igår skulle jag inhandla pälspläden som Värstinnan och jag satt våra ögon på... då var de naturligtvis slutsålda!
Min vanliga tur!

Nu ska vi äta en sen äggfrukost!

Ska försöka få upp mina älsklingar Värstinnan och lill Maran också nu, så att vi kan äta alla tillsammans...


Kommentarer
Postat av: Suz

Ha en trevlig helg o KOPPLA AV lite också!



Supersnygga kids du har fått, bra jobbat!

2009-10-24 @ 11:18:24
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0