Piiiinsamt!

2010-08-19 @ 19:42:08

Jobbar kväll och sitter alltså på jobbet nu...

Alldeles nyss så vaknade jag!

Tro det eller ej ... men jag lyckades alltså somna på arbetstid, sittandes framför datorn. Hur sjutton gick det till?

Jo jag är så trött så att jag knappt kan hålla ögonen öppna...(men nu känner jag mig faktiskt mycket piggare... små power-naps hjälper faktiskt!)... jag puttade undan tangentbordet och la ner huvudet på skrivbordet. Och vips så sov jag... fattas bara att jag får höra sen att jag snarkat också! För det gör jag tydligen när jag är dundertrött...

Jag vaknade av att telefonen ringde... satte mig kvickt upp och svarade yrvaket. Trodde först inte att jag hade sovit något men så tittade jag på klockan... hm... jag sov i hela 20 minuter.

Slutar om en halvtimma och då ska jag hem och SOOOOOOOOOOOOOOOVA... sen blir det upp tidigt imorgon bitti för att gå hit igen. Lördag är ledig dag och då är det dags för stora SHOPPARDAGEN...

Har inte hunnit inhandla ungarnas gympakläder, nya gummistövlar och sånt där än... och så behövs det en massa vanliga kläder också.

Nej nu ska jag så sakteliga börja plocka ihop på mitt skrivbord... göra fint för imorgon.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Klart man måste få sova på jobbet om man är trött... ;-)

Postat av: Soulsister

Din stackare, snacka om att va trött. Men powernaps är kanon!



Kram till fina dig

2010-08-23 @ 15:52:22
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0