Dåliga tider...

2010-02-10 @ 16:42:45
Känner mig aningen frustrerad... har tackat ja till en massa jobb nu framöver ... på lite obekväm arbetstid!

Trodde i min enfald att jag hade någon som tog hand om barnen... men jag hade visst fel.

Det är ju skämmigt att behöva ringa chefen och ta tillbaka det jag lovat...



När jag äntligen har kommit igång med mitt projekt och DE vet att jag behöver mer pengar just nu för att förverkliga planerna... då är det plötsligt ingen som ställer upp längre!

Jag blir så trött...

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Hoppas det löser sig!

2010-02-10 @ 21:03:55
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: värstinnan

är det någon som hjälpt dig är det ju jag ...

2010-02-11 @ 13:05:01

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0