Det snöar och snöar...

2010-02-02 @ 20:41:37
... det är synd att julen redan är överstökad! Hade varit perfekt att gå mot jul nu...

Vi har en backe bakom huset... som leder upp till villaområdet, bilarna kommer inte uppför backen! I stället för att titta på tv kan man titta ut genom fönstret. Det är mer action där!

De försöker och försöker och försöker... till slut inser de att det är lönlöst och då parkerar de utanför fastighetsskötarnas kontor och så promenerar de uppför backarna. Stackare!

Det har snöat praktiskt taget hela dagen... härligt tycker jag... men jag undrar samtidigt hur det ska gå att komma till jobbet imorgon. Jag kan ju inte gå tidigare på morgonen för att hinna i tid, när jag redan går så tidigt som det går...

Bussen kanske uteblir... eller är jättesen! Sicka bekymmer jag har... :)

Skulle ha jobbat idag, men fick byta till torsdag istället... det var skönt med en mjukstart på veckan... jobba en dag och sen vara ledig en.

Känner mig fortfarande trött och sliten på något sätt och har inte riktigt lust att göra någonting... orkar inte heller med ljud av något slag. Ungarna håller på att driva mig till vansinne med sitt eviga tjatande, bråkande och gapande. Undrar var man kan köpa såna där öronproppar som stänger ute ALLT ljud någonstans?

Nej, nu ska jag ta mig ett skumbad och bara slappa... sen ska jag nog rita en bild till... för det var roligt, sen blir det sängen och upp klockan 5...

Ha det så bra i snöyran!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0