Igår höll jag på att bli...

2010-02-07 @ 09:55:59
... komplett galen!

Vad sjutton är det med dessa mina barn?

Från morgon till kväll höll de på att bråka och tjafsa med varandra... Prinsessan och lill Fan... lill Prinsessan och lille Bror. Sen byter de och lill Fan bråkar med lill Prinsessan och sedan med lille Bror... och när jag säger till honom gapar han på mig. Då blir jag arg och så sätter vi igång och skäller på varandra!

Det tar så mycket på krafterna! Igår hatade jag barn... gick bara runt och grinade hela dagen!

Ibland tror jag sjuttonme att det är satan himself som jag har skaffat barn med! Grrrrr...


Kommentarer
Postat av: vilsen

hihi...du vet ju också att det går över...fast det är klent tröst när man sitter i smeten...

KRAAAAAAAAAM

2010-02-07 @ 11:33:38
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Vilsen: Nähääää... går det över?

Jag hinner väl kola vippen innan dess! ;)

2010-02-07 @ 13:28:36

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0