Igår pustade vi ut...

2010-02-01 @ 14:49:03
... efter vår hotellhelg!

Gästerna checkade ut vid 12-tiden... och sen infann sig det stora lugnet. Männen hade lämnat efter sig ett frukostbord som såg ut som sju svåra år. Vi fixade och donade lite... sen gav sig Värstinnan ut på en liten shoppingtur.

Som vanligt så var det en väldigt lång söndag... vi åt god mat, Prinsessan hade fotbollsträning, Divan kom på besök och lill Fan följde med henne hem för att sova över.

Jag satt en stund vid datorn och fixade med ett videoklipp som gubbarna ville ha ut på youtube...

Resten av dagen tog jag bara igen mig! Vilket jag har gjort ända sen i torsdag... eftersom att det känns som att det blivit för mycket den senaste tiden.

Oj vad det har snöat... me like... men idag påverkade det trafiken ganska så rejält. En bussresa som vanligtvis tar 25 minuter tog närmare en timma. Men fint och vitt är det!

Och det ska tydligen bli mer...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej , jättefin blogg! :)

2010-02-01 @ 16:30:20
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: livsnjutare

Hej!

Det är så roligt att få titta in här ibland på din fina blogg. Men jag har svårt att fatta att du kan ha åtta barn, men det är säkert härligt. Jag tror att du är klippt och skuren till att klara det jättefint.

Önskar dig/er allt gott!

Kram!

2010-02-01 @ 21:48:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2427
Postat av: Soulsister

Låter supermysigt...ja kanske inte att duka undan frukostbordet, men allt det andra! Vi har också massor av snö...vet snart inte var jag ska göra av allt som skottas undan...



kram

2010-02-02 @ 09:05:43
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: livsnjutare

Hej Igen!

Så roligt att du tittade in till mig! Jag tycker du ser så ung ut och ändå hunnit med åtta barn, men det är ju bara att gratulera. Jag fick ju fem i alla fall och är glad över det.Efter fyra pojkar kom det ju en liten flicka och henne känner du nog till, tror jag, eller hur?

Ha det gott!

Kram!

2010-02-02 @ 10:06:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2427
Postat av: only me

låter som du har fullt upp som vanligt =) inte så roligt att agera hotell kanske förstås...

ska försöka bli lite bättre på att kommentera... ska bara våga formatera datorn o hopas det funkar så jag e tillbaka på heltid sen :p



kram

2010-02-02 @ 15:18:08

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0