Kycklingen...

2010-02-14 @ 14:21:58
... står i ugnen och ute lyser solen fortfarande!

Lill Prinsessan leker med Petshop figurer på vardagsrumsgolvet och lille Bror sover middag. Lill Fan och Prinsessan är ute och leker i snön med sina kompisar.

Divan var här på en liten visit, drack the och åt en smörgås... sen skulle hon iväg till Prinsen för att umgås med honom och Värstinnan.

Jag är genomförkyld och rösten är ur led... vilket uppmärksammades av många kunder igår på jobbet. Undrar hur det kommer att gå den här veckan... får nog ladda upp med några slags sugtabletter för att hålla igång rösten.

Dagens stora dilemma! Har fortfarande inte kommit på vad jag ska hitta på för något speciellt... dagen till ära. Har inte ens lust att gå utanför dörren... men ska det bli något speciellt så måste jag ut!

Baka bröd måste jag också göra innan dagen är slut...



Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Inte direkt, lite läskigt med ringar på ytan bara =)

2010-02-14 @ 21:36:38
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Pippi

Hoppas halsen mår bättre idag

2010-02-15 @ 10:34:00
URL: http://pippibears.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0