Svar på mail!

2010-02-03 @ 09:11:26
Igår fick jag då äntligen svar på mitt mail som jag skickade till lill Fans fröken...

Hon beklagade händelsen och berättade att hon inte hade haft en aning om vad som hänt, så dels ska hon göra en olycksfallsanmälan och dels se till att klassföreståndaren i fortsättningen alltid får info om det händer något på skolgården.

Vidare berättade hon att han sköter sig jättebra på lektionerna... lite rastlös ibland, men att han... (tvärtemot vad jag hade börjat tro då han alltid vägrar att göra sina läxor)... är jätteduktig i skolan. Lill Fan går i tvåan och fröken skrev att hon hade beslutat sig för att han skulle få läsa och arbeta med det som treorna gör (det är en blandad klass) då han tycker att även deras uppgifter är lätta.

Vad glad jag blev!

Jag gick runt med ett stort leende hela kvällen tack vare detta mail...

Kommentarer
Postat av: Therese

Apoteket har kanonbra öronproppar som är gjorda av silikon. De är nästan som häftmassa, så du stoppar bara in dem i öronen och de formar sig helt efter dina öron och blockerar ut alla ljud! Rekommenderar dem innerligt!!! De heter Mack´s öronproppar. Kostar 47 kr för 2 par och du kan använda dem flera ggr!

2010-02-03 @ 10:37:47
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Ja shoppa möbler är alltid lika kul!

Tack jag tyckte hon var riktigt duktig!

Är allt bra med dig annars nu när "gästerna" åkt? =)

Kram

2010-02-03 @ 13:16:29
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Daniel

Skönt att det gjordes en olycksanmälan iaf!!!

2010-02-04 @ 08:46:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0