Sweet sixteen!

2010-02-05 @ 22:30:41
Idag fyller en av mina babysar 16 år...


Vart tar åren vägen? För inte längesen var hon min baby... nu är hon en stor tjej men sina stora glittrande ögon har hon allt kvar. Lill Maran är det barn som har bott minst hos mig utav alla barnen... hon har alltid bott mest hos pappa och det är lite synd. Tror att vi har missat ganska så mycket tillsammans...

Vi har en massa tid på tu man hand att ta igen!

Tack för titten förut... hoppas att du får en jätterolig kväll tillsammans med dina vänner.

Stor puss... jag älskar dig min lilla sassa brassa mandelmassa! Kommer du ihåg?

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Tiden går snabbt.... =)

2010-02-05 @ 23:38:00
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Blev inspirerad av den kommentarsruta, hittade en brun bild med hjärtan först men det blev inte så bra, din är riktigt snygg BTW.

2010-02-06 @ 01:30:48
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: only me

grattis till dottern! min mellandotter (värstingen) blir 16 på alla hjärtans dag =)



lycka till med jobbsökandet i förra inlägget!!

kram

2010-02-07 @ 01:24:32
Postat av: Mimia

Only me: Ångrar mig faktiskt lite nu eferåt att jag sökte... tror det skulla vara bättre att bara vara timanställd. Jag har en del på gång serru! ;)

Ska berätta ngn dag på msn...

2010-02-07 @ 09:43:37
Postat av: only me

ser jag framemot att få höra =D nyfiken

men om du får jobbet kanske du inte måste tacka ja :p

2010-02-07 @ 11:26:55

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0