Tomt i huvudet!

2010-02-13 @ 21:37:10
Vet inte vad jag ska skriva om ... fattar faktiskt inte varför jag bloggar överhuvudtaget!

Idag har jag i alla fall jobbat... och lill Maran och hennes kompis passade barnen. Värstinnan har fortfarande inte kommit hem från Prinsen... hon har varit där i 2 veckor nu!

I morgon är det alltså "Valentine's day" och jag har inte förberett något... pengabörsen är så lätt så lätt!

Har tråkigt!

Flickorna sover och pojkarna busar i lill Fans rum...

Lille Bror har varit så duktig nu i dagarna två... innan jag började jobba så hade jag börjat att träna honom lite på att gå utan blöja men inte lyckats komma så långt.

Nu har han själv bestämt att han inte vill ha blöja (han är lite drygt 2 1/2 år gammal)... han tar bestämt på sig sina kalsonger... kommer och säger till då det är dags att kissa, går då in på toan och gör det han ska... tvättar sina händer och kommer leende ut.

Så duktig! Han klarar till och med att sova middag utan att pinka på sig... ska kanske prova att låta honom sova utan på natten också?!


Har en fruktansvärd huvudvärk...

Det blir nog en kopp the nu och kanske men bara kanske... en film!

Natti!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0